Obserwatorzy

poniedziałek, 21 grudnia 2015

LŚNIĄCE WŁOSY | NOWA SUKIENKA | MAKIJAŻ | STYLIZACJE NA SYLWESTRA!



Hej, przepraszam za dużą nieobecność,
 jednak muszę przyznać szkoła daje w kość, co się za tym kryje? Zaniedbywanie pasji, przepraszam, ale myślę że teraz jest odpowiedni moment na post :) 

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję oleju lnianego, hybryd. Z poza recenzji przygotowałam dla was mały makijaż od razu pragnę dodać że w dziedzinie hybryd, oraz makijażu jestem amatorem ;)!






OLEJ LNIANY odkryłam jakiś czas temu, poszukując jakiegoś produktu do olejowania.  Olej lniany jest tłuszczem o naprawdę unikalnych właściwościach. Zawiera do 90% nienasyconych kwasów tłuszczowych, w tym kwasów omega-3 i omega-6, które występują w idealnej proporcji. Jeśli interesujecie się tym tematem, to powinnyście wiedzieć, że dobrze wyważona ilość kwasów omega-3 i omega-6 jest bardzo istotna.  W aptece kupiłam olej lniany firmy Zielony Nurt, który jest tłoczony na zimno. Powinien być przechowywany w lodówce. Olej sprawia że włosy są proste i pełne blasku, mało tego poprawiają kondycję włosa! Polecam do włosów suchych i zniszczonych jakie posiadałam ja zaledwie kilka miesięcy temu.. Teraz nad tym pracuje, efekty podam równo za rok ;) 



Przechodzimy do hybryd, temat na pewno nie jest Wam obcy, hybrydy stały się bardzo powszechne w obcowaniu XXI wieku, co sprawiają hybrydy? WSZYSTKO ZALEŻY OD PŁYTKI PAZNOKCIA! Jeżeli masz tłustą płytkę paznokcia, hybryda będzie stawiać opory, natomiast jeżeli masz płytkę nie tłustą nie. Moje hybrydy trzymają się ok 2-3 tygodnie, zależy od bazy i lakierów. Wiadomo na samym początku zaczynałam od tanizny, wszystko muszę przetestować natomiast potem od droższych , w sumie efekty takie same.. 

Moja ostatnia hybryda na tipsie, po czym jeszcze szybciej urosły mi paznokcie,
aplikacji hybryd, nie będę wam przedstawiać bo pełno tego w internetach!



No to może teraz o prostocie makijażu? Zbliża się czas karnawału, szampańskiej nocy! Czas w którym trzeba wyglądać olśniewająco, piekielne spojrzenia, uroki, niezapomniane noce. Jak temu podołać to bardzo proste! Dobry makijaż dobra stylizacja Ci w tym pomoże, moja propozycja wynika znikąd mianowicie chwila nudy cyk,pyk, tynk i mam! 


Przepraszam za bałagan, ale wszystko było robione na szybciora! Podkład z Avonu, brwi kredka z KOBO, tak wiem lewa brew zawsze będzie podniesiona na tzw wpierdolkę, ponieważ tak już mam, oczy zostały pomalowane jakimiś cieniami, które przedstawię niżej, natomiast kreska, tzw jaskółka , została na malowana e-linerem z Avonu. Całość na mojej twarzy całkiem spoko, jak wspominałam nie kształtuję się w tej dziedzinie.



Biel , róż , złoto, czerń , kreska, czerwień, trochę arogancji nikomu nie zaszkodziło. Co bym do tego ubrała, oczywiście że jakąś balową sukienkę, którą mogłam dostać od sheinside.



Modelką nie jestem ja, dobrałam sobie, ponieważ uważam, że lepiej przedstawić kogoś innego w niej, makijaż Wiktorii i uczesanie wykonywałam ja, wraz z aranżacją i przeróbką, przypadło do gustu?

Oczywiście, nie każdemu musi, więc przedstawiam tutaj 6 moich propozycji z firmy shein . DLACZEGO DUŻO CZERNI ? PONIEWAŻ KOCHAM CZERŃ! Dla odmiany dodałam trochę kolorytu poprzez bordową sukienkę,
MIŁEGO OGLĄDANIA I KLIKANIA - DZIĘKUJĘ! :) 


Wybrałam trochę prostosty,oraz elegancki dla odważnych pań.
Odsyłam do linków!




Chcesz być na bieżąco ? Dołącz do mnie na snapchacie!



Pytania do Was :
1) Testowałyście olej linolenowy?
2) Jakie plany na sylwestra?
3) Podajcie swoje snapchaty!


BUZIACZKI, WIDZIMY SIĘ 2 STYCZNIA! :* 
WESOŁYCH ŚWIĄT, PIJANEGO SYLWESTRA!


Pozdrawiam Sylwia! Chcecie posty o przeróbce zdjęć zaawansowanej? Koniecznie piszcie! 


30 komentarzy:

  1. Moje plany na sylwestra to zostać w domu, zaprosić znajomych i spędzić go najlepiej na świecie!
    Super blog! <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mega paznokcie :), poklikałam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ! :D Masz świetnego bloga, bardzo mi się spodobały Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz. Będę tutaj czesto zaglądać i życze powodzenia z blogowaniem! Pozdrawiam :)
    Black&Blue - KLIK
    INSTAGRAM
    Ddobinsta

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia;) ciekawy wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tym makijażu! Paznokcie również mi się bardzo podobają ;) No i oczywiście poklikałam.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i zdjęcia! Poklikałam uczciwie.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. hm... blog zapowiada się ciekawie. Śliczna dziewczyna z Ciebie. Gdy robisz makijaż musisz położyć większy nacisk na wyrównanie kolorytu cery. A cóż to za cienie w tle? Kolorki prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, piekne pazurki, ciekawe kiedy mooje beda takie dlugie :)
    www.magdabereza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne paznokcie! Zastanawiam sie czy nie kupic zestawu do hybryd, bo jak narazie pracuje tylko na żelach.
    Makijaż tez mi sie podoba.
    Moj snap: weaste_blog

    weaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój sylwestrowy plan: zostać w domu ;( Zdjęcia są cudowne ! Jakim aparatem robisz zdjęcia ?..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Nikon D32OO, zdjęcia do postu były wykonywane obiektywem 18-55, oraz 37mm :) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Hybrydy bardzo ładnie wyglądają na paznokciach :) świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)
    http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne fotki, makijaż trochę bym dopracowała :)
    Oleju nie testowałam, ale kiedyś musze.
    Paznokcie bardzo ładne!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś bardzo śliczna, super paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, śliczne paznokcie, bardzo spodobał mi się twój blog.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2015/12/my-christmas-presents.html
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna fotorelacja :) również kocham czerń!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylwka spędzam u przyjaciółki <3
    Fajne te sukienki, gdyby nie fakt że jest dresscode na domówce (dres/pidżamka) to chętnie wskoczyłabym w jakąś kiecke :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz :)
    piękne pazurki ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście fajna jakość zdjeć :) A też się właśnie czaję na lustrzankę, więc przyjrzę się bardziej Twojemu Nikonowi ! I posty o fotogtafii jak najbardziej za!

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1) nie
    2) brak
    3) weni02
    Chyba pójdę dzisiaj do apteki po ten olej bo z włosami mam już desperację..
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne zdjecia! Nigdy nie testowałam tego produktu. A co do sylwestra to albo Karków albo Klub. Nie mam snapa.
    Dziekuje za komentarz u mnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Propozycje sukienek bardzo ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. ladny makijaż i Twój i Weroniki
    sukienki piękne

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna jesteś!
    poklikałam,poklikasz u mnie?::)

    OdpowiedzUsuń
  24. Koniecznie muszę przetestować ten olejek. Podoba mi się makijaż jaki wykonałaś koleżance :) Obserwuję i zapraszam -> foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny makijaż :)
    Sylwstra spędziłam w domu, z przyjaciółką, znakomicie się bawiąc!

    --> http://bywikkis.blohspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń