Obserwatorzy

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL | Podsumowanie miesiąca | ROZDANIE!

Hej wszystkim!


Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo znanym postem, jakim jest BACK TO SCHOOL. Na pewno znudziły się Wam tego typu posty, ale na moim blogu jeszcze nie miałam okazji upublicznić tego typu postu. Dlatego też, postanowiłam Wam nieco osłodzić życie i przygotować rozdanie z okazji 407 obserwatorów i nawet sporą sumę wyświetleń w tym miesiącu ! Dziękuję :* 


Na samym początku chciałabym Wam pokazać, moje mini zakupy do szkoły, śmiesznie to zabrzmiało, a więc pochwalę się nowymi zdobyczami z H&M, CROPPA, SINSAYA, NEW YORKERA. Nie przydłużając przechodzimy do realizacji mojego dzisiejszego postu :) 













Z rzeczy które będę nosić to by było tyle, wiadomo wszystkiego nie będę wstawiać ,aby nie zanudzać czytelników! Prócz ubrań, kupiłam kilka "pierdół" czyli kosmetyki, które będą mi służyć do NOWEJ TWARZY"! Nie ma to jak krytyka siebie samej :) Kto jest moim stałym czytelnikiem wie, że to zjawisko u mnie w postach jest normalne, więc przejdźmy do prezentacji.





Tutaj z moich stałych słoneczek, mogę Wam polecić tę pierwszą odżywkę od lewej z EVELINE - do łamliwych paznokci, sprawia, że paznokcie szybciej rosną i nie są skłonne do łamania się. Polecałabym ją osobom, które np ciągle coś robią co sprawia,że paznokcie się łamią :) 

WIBO GEEL like top coat - to lakier który sprawia ,że paznokcie mają efekt żelowy, stosuję od miesiąca i jestem zadowolona, nawet kilka osób dało się wkręcić, że zrobiłam sobie żele :) Lakier dostępny jest w Rossmanie, polecam się wybrać tym bardziej, że jest bardzo tani! 



 DOBRZE! 
A TERAZ PRZECHODZIMY DO MAŁEGO ROZDANIA NA ZAKOŃCZENIE WAKACJI! + WSPÓŁPRACA



Współpraca polega na testowaniu próbek luksusowych perfum, pomadek ,  lakierów do paznokci, odżywek do włosów szamponów, pudrów, w paczce będziecie otrzymywać kosmetyki wraz z katalogiem, dzięki któremu będziecie na bieżąco. 

WSPÓŁPRACA TRWA 24 miesiące, w zależności od waszego sprawowania.
Oczywiście będzie to post z recenzją.
I banner który przygotuje!
Potem będziemy porozumiewać się tylko drogą mejlową!
Powodzenia dziewczyny!





Przygotowałam dla Was małe rozdanie, tak jak wspomniałam wyżej. Co możecie wygrać :

- Film sponsoring ( dramat o studentkach ) 
- Pomadkę i lakier żelowy 
- Odżywkę do włosów BB (przetestowana przeze mnie polecam)
- krem do rąk czekoladowy (również polecam)
- Odżywkę do rzęs, która wydłuża je po pomalowaniu tuszem (polecam także)
- oraz śliczną ramkę na zdjęcie. 


CO ZROBIĆ ABY ZGARNĄĆ KTÓRĄŚ Z RZECZY? :) 

1. Być publicznym obserwatorem bloga ( napisać obserwuję jako : )
2. Wybrać numerek z rzeczą którą chciałabyś posiadać (np wybieram nr 3)
3. Podać swój email 
4. Oraz ostatnie poklikać 





CZARNA BLUZA
BIAŁA BLUZA FIRE
BLUZA PIZZA
BIAŁA BATMANA
CZARNA
BORDOWY TOP

ODPOWIEDZ :
7 . DLACZEGO TO WŁAŚNIE Z TOBĄ MAM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ?! :) 
A następnie napisać gotowe, uprzedzam wszystko sprawdzam :) 
WYNIKI OGŁOSZĘ ZA OK DWA TYGODNIE!


Wszystkim życzę powodzenia, pozostałym dziękuję za komentarze i odwiedziny, do zobaczenia w następnym poście buziaczki! Sylwia :* 


50 komentarzy:

  1. Widziałam ten plecak w sklepie i bardzo mi się podobał, ale raczej mi się nie przyda.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybieram numerek 2 ;) oskwarekphotography@gmail.com gotowe ^^
    wszystko tylko nie widzę okna do zaobserwowania bloga :/ ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko gotowe:)
    Numerek6
    Wiktoria.rachanska@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i ten plecak jest cudowny:)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe rzeczy, pewnie Ci się przydadzą. :)

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecak jest genialny, ma śliczny wzorek ;)

    Przy okazji zgłaszam się do rozdania:
    Obserwuję już od dawna jako; Kinga Włudyka
    Email: zalia.moon@szeptem.pl
    Linki poklikane

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. widac ze ci sie zakupy udały
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Plecak jest genialny, ma śliczny wzorek
    Tak jak piórnik maiłam zamiar taki kupić ale wybrałam z fcb
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej lubiłam kupować do szkoły zeszyty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post! :) Podoba mi się twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zakupy <3 Bardzo podoba mi się ta ostatnia bluzka i plecak, cudowne :)
    Ja też zrobiłam taki "Haul rzeczy do szkoły :)" jak byś miała wolną chwilkę to wpadnij ;)http://photographybyvica.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, ale podoba mi sie ten plecak, cudowny jest! <3

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sunset over the sea'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sunset-over-sea.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny plecak! Przeglądając ten post aż mi się łezka zakręciła, że już nie wracam do szkoły :c
    I kocham ten sweterek co kupiłaś w H&Mie. Sporo osób go ma, ale ja też go chce! Piękny jest *.*
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://easy-freaky.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Plecak jest mega świetny! <3 na ogół kliknęłam liczę na rewanż :D
    http://caroline369.blogspot.com/
    Obserwuję i skomentowałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: Panna Nero.
    Wybieram numer trzy.
    E-mail: alex.kulik@wp.pl
    Poklikałam wszystkie linki. [Numer 4-$17 , Numer 5-$16,33 , Numer 6-$8,99 ]

    Dlaczego to właśnie ze mną masz podjąć współpracę?
    Myślę, że mimo wielu uprzedzeń ze strony starszych bloggerów- świeża krew jest potrzebna na blogosferze.
    Ma podobny tok myślenia i dociera bardziej do młodszych czytelników, jak i zarówno inspiruje tych starszych.
    Mój blog należy do tych wszechstronnych, począwszy od typowego lifestyle'u, kończąc na outfit'ach i makijażu inspirowanymi azjatyckim stylem ulicznym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako killlia76
    Wybieram nr 2
    E-mail killlia@wp.pl
    POKLIKAŁAM i to ceny
    1. $16.33
    2. $15.33
    3. $10.99
    4. $17.00
    5. $16.33
    6. $8.99
    Czemu masz ze mną współpracować? Ponieważ ... Nie dawno jakiś miesiąc temu założyłam bloga i moim zdaniem już świetnie sobie radze, mam 56 obs i ponad 2300 wejść :) Jestem osobą szaloną i pełną optymizmu. Kocham próbować nowe rzeczy, testować kosmetyki, ubrania itp. Lubie poznawać nowych ludzi i jestem otwarta na wszystkie propozycje. Powinnaś ze mną współpracować, ponieważ nie okłamie nikogo, ze jest dobry produkt jeśli taki nie jest. Nwm co mogę jeszcze napisać. PO PROSTU bardzo mi zależy na współpracy z kolejnymi osobami i dzięki takim współpracą mogę się bardziej rozwijać w tym co lubię :* To tyle.
    Gotowe :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://killlia76.blogspot.com/ i tu mój blog

      Usuń
  18. obserwuje jako: flisek4 -- link do mojego bloga www.loovely4.blogspot.com
    wybieram nr: 5
    e-mail: loovely@vp.pl
    poklikała -- jbc sc mogę wysłać na fb :D
    Czemu masz ze mną współpracować?
    Założyłam bloga prawie półtorej miesiąca temu i chciałam zacząć właśnie coś nowego na moim blogu np. zacząć z kimś współpracować, szukałam takiej osoby. Lubie testować kosmetyki, uwielbiam je oceniać i doradzać komuś co jest dobre, a co nie.
    Gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :)
    1.Obserwuje jako Edyta Rybak
    2. Wybieram nr 5 ;)
    3. E-mail: edytarybak77@gmail.com
    4. Poklikane :) Dla sprawdzenia napisze ci cene (Black Round Neck Letters Print Zipper Swwearshirt---> US$16.33)
    5. Dlaczego właśnie ze mną miałabys współpracowac ? Jestem osobą otwartą na nowe pomysły :) Bloga prowadzą już rok. Jest on troszeczkę inny,
    dlatego, że w większości pojawiają się na nim filmiki :) Bardzo kocham je nagrywac, montowac :) Lubie poznawac inne osoby :)
    I fajnie by zaczac jaką kolwiek współprace :)
    Nie koniecznie z jakimś sklepem, a ze zwczyajną dziewczyną taka jak ja :) Myśle, ze było by to coś innego :) Czyli jakąs recenzja :)
    GOTOWE takadziwnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1.Obserwuję jako: Zosia Adaszkiewicz :)
    2. Wybieram numer 2 ^.^
    3. Mój e-mail to: spohiecontact@wp.pl
    5. Dlaczego to właśnie ja powinnam z tobą współpracować? Dlatego,że jestem bardzo pozytywną osobą, dbam o swojego bloga i firmy, które ze mną współpracują. Każda firma, która ze mną współpracowała była bardzo zadowolona z liczby osób, które odwiedziły ich stronę dzięki mojemu blogowi. Jestem całkowicie pewna,że rzetelnie zrecenzuję przysłane mi produkty i dodam zdjęcia bardzo dobrej jakości. Myślę,że ta współpraca przeniesie nam obu duże korzyści :)
    Gotowe
    Mój blog: sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: Paulina Blog
    Wybieram nr.4
    Email- piszjeslilubisz@op.pl
    Poklikane podam parę cen: $16.33, $10.99 i $17.00 :)
    Dlaczego współpraca miałabyć ze mną? Ponieważ owszem bloga nie prowadzę za długo ok. pół roku dlatego chciałabym się móc jakoś poprawić, jestem otwarta na różne akcje i nowe pomysły, a bardzo chciałabym podjąć współpracę. Dziękuję za taką możliwość ;)

    http://piszjeslilubisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czemu masz ze mną współpracować?
    Więc, chętnie zaczęłabym taką współpracę z Tobą ponieważ jestem osobą bardzo spragnioną robienia czegoś nowego (no po prostu lubię podejmować wyzwania), mam już w tym pewne doświadczenie bo posiadam już jedną współpracę ;) Prowadzę bloga stricte modowego z odrobiną lifestylu więc tego typu recenzje będą u mnie mile widziane. Po za tym mi jak i większości dziewczyn sprawiłoby przyjemność testowanie kosmetyków.
    Jakbyś była zainteresowana współpracą ze mną zostawiam ci mój e-mail
    --> martinax11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście obserwuje twojego bloga (Martuu s') oraz poklikałam w rzeczy ;)

      Usuń
  23. Obserwuję jako: Natasza P :)
    Nr- 5
    E- mail: Natasza.Pawlicka@wp.pl
    Poklikałam :
    1- 16.33 $
    2- 15.33 $
    3- 10.99 $
    4- 17.00 $
    5- 16.33 $
    6- 8.99 $

    Pozdrawiam! :)
    dream-destinationn.blogspot.com - Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako: Wiktoria Repeć
    Email: wiktoriaaarepec@gmail.com
    Wybieram nr 2
    Poklikałam w linki cena: 1.16,33$ 2.15,33$ 3.10,99$ 4.17$ 5.16,33$ 6.8,99$
    Czemu masz ze mną współpracowac?
    Bloga prowadzę moze nie długo bo miesiąc ale mam 52 obserwatorów i bardzo dobry kontakt z czytelnikami. Jestem szalona, pozytywna i otwarta na nowe doświadczenia. Jestem pewna, że będziesz zadowolona z moich recenzji, ktore bedą prawdziwe a nie sztucznie naciągane i dobrej jakości zdjec. Na takiej współpracy zyskamy obydwie. Poza tym jaka dziewczyna nie chciałaby testować kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako : Roxana Sadowska
    wybieram numer 2
    e-mail- roksana27082@o2.pl
    Czemu masz ze mną podjąć współpracę?
    No więc tak. Mam już dosyć spore doświadczenie jeśli chodzi o współpracę czy reklamowanie produktów. Bardzo dbam o swojego bloga. Od dawna chciałam wpleść posty urodowe, a takie recenzje świetnie by się do tego nadawały. Staram się także zawsze zadowolić swoimi recenzjami moich sponsorów. Oczywiście jako dziewczyna uwielbiam testować nowe kosmetyki. Bardzo fajnie otrzymać możliwość współpracowania z blogerką. Myślę, że byłaby to naprawdę ciekawa i owocna współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako: Ola Pazurkiewicz
    wybieram nr 4
    e-mail: olapazurkiewicz24@wp.pl
    Mój blog- (kliik)♥

    Czemu to ze mną masz podjąć współpracę ?
    Bloga mam od 9 miesięcy. Zaczęło się od lubienia robienia zdjęć, szukałam czegoś dla siebie, gdzie będę mogła się wygadać, ale także porobić zdjęcia. Staram się także aby mój blog nie skupiał się na jednej tematyce, szukam różnych pomysłów, co by można było ''przelać'' na post. Współpracy jak na razie żadnej nie mam, ponieważ chyba jeszcze za krótko jestem w blogosferze, jednak jeżeli jest taka okazja jak ta, to czemu by nie spróbować. Staram się być kreatywna i rozwijać się w tym co robię :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Obserwuję jako Nelczi.
    2. Wybieram nr. 5
    3. nelcziik@gmail.com
    4.
    - 16.33 $
    - 15.33 $
    - 10.99 $
    - 17.00 $
    - 16.33 $
    - 8.99 $
    5. Dlaczego masz zacząć współpracę właśnie ze mną? Nie zamierzam Cię przekonywać co do świetności i nieskazitelności mojego bloga, bo po pierwsze do ideału mu jeszcze daleko a po drugie to nie o to tutaj chodzi. To ja mam testować kosmetyki a nie mój blog. Jestem osobą szczerą, gdy mi się coś nie podoba to głośno o tym mówię, gdy coś mnie oczaruję biję brawo na stojąco. Nie potrafię powiedzieć, że coś jest czarne gdy w rzeczywistości jest białe. Ponadto kiedyś zajmowałam się czymś podobnym, co prawda na mniejszą skalę, ale myślę, że wiem o co w tym chodzi. Uważam, że idealnie nadaję się do współpracy przedstawionej przez Ciebie.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybieram 5 i szczerze poklikalam
    Obserwuje jako Littlecookes94_
    mail: magda234560@wp.pl
    Czemu to ze mną masz podjąć współpracę?
    Postaram się napisać krótko i na temat ! No i cala prawdę a nie jak większość kkłamać :)
    Fajnie byłoby coś testować i wynikami testów dzielić się ze swoimi czytelnikami wraz i z innymi osobami szczególnie tymi ze snapa i fanpage ! ;)
    Myślę że napewno współpraca nie poszłabym na marne :) staram się wszystko testować dokładnie i dodać prawdziwa i szczera opinie , a nie oszukiwanie aby współpraca trwała dalej , bo co z tego ze coś jest złe a ja powiem ze super . Wiec nie oszukuje innych i wydaje szczere opinie :)
    mam nadzieje ze mi się uda :) no fajnie byłoby :))
    Pozdrawiam i powodzenia !!

    OdpowiedzUsuń
  30. hej, kliknęłam Ci w linki
    jakby coś zgłaszam się do współpracy
    mail annabielaszewska123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. hej, kliknęłam Ci w linki
    jakby coś zgłaszam się do współpracy
    mail annabielaszewska123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Monika Piotrowska27 sierpnia 2015 00:47

    Witaj ! Obserwuje twojego bloga jako : Monika Piotrowska.
    Wybieram numer 2, czyli oczywiście pomadkę i lakier. <3
    e-mail: ika.piotrowska@gmail.com
    blog: mylifeasmonia.wordpress.com
    Uwielbiam fotografie, recenzje, pisanie i wszystkie rzeczy z tym związane <3 Zdjęcia mogą zostać wykonane aparatem Nikon D700.
    Jestem otwarta na nowe znajomości, wyzwania i współpracę. Jestem ambitna, przez co zawsze doprowadzam to, co zaczęłam do końca, ale jak najlepiej :) Wszystko co myślę i czuję przelewam na bloga, przez co posty nie są "sztuczne" i wymuszane. Jestem pozytywna i wiem, że będzie Ci się dobrze ze mną współpracowało. Z banerem oczcywiście nie ma problemu, mam już nawet wolne miejsce :) Która dziewczyna nie chciałaby testować kosmetyków? :)

    PS. Twój blog jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Wiktoria Komenda
    Wybieram numer 2
    poklikane
    1.16.33
    2.15.33
    3.10.99
    4.17
    5.16.33
    6.8.99
    7. Myślę że dogadałybyśmy się, mogę zaoferować dobrej jakości zdjęcia w recenzji. Mój blog zaczyna mieć coraz większe zainteresowanie więc myślę że obie byłybyśmy zadowolone :)
    mail: wikkom12@gmail.com
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Czemu masz ze mną współpracować?

    Prowadzimy blog we dwójkę. Więc możemy razem oceniać produkty i je polecać . Co dwie głowy to nie jedna ;) . Blog prowadzimy stosunkowo krótko a mamy już 113 obserwatorów i ponad 3,142 wyświetleń.Współpracy narzazie nie mamy ale jeśli mamy taką okazję to właśnie tutaj jesteśmy . Jesteśmy kreatywni i naszym zdaniem nasz blog zaczął się rozwijać . Jeśli akurat nam byłoby dane opisywanie tych produktów i polecanie to myślę , że można na nas polegać.

    Jeśli byłabyś zainteresowana albo miała jakieś pytania:

    blogspot656@gmail.com <-----------------------------------

    Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Katarzyna Pawełek
    wybieram nr. 1 - 16,33
    Poklikałam w linki: 2- 15,33; 3- 10,99; 4- 17; 5- 16,99; 6- 8,99 :)
    email : libentis21@gmail.com
    blog: VerryBerry Girl xxx - klik!

    Czemu to ze mną masz podjąć współpracę ?

    Ponieważ prowadzę blog właśnie z recenzjami produktów. Jestem początkującą blogerką, ale posiadam już grono prawdziwych czytelników. W niecały, mój pierwszy miesiąc, dorobiłam się ponad 1060 odwiedzin, prawie 100 komentarzy i 25 prawdziwych obserwatorów. Do reklamowania postów używam również dwóch portali dla blogerów na Facebooku.
    Dodaję posty regularnie, a moje recenzje są chwalone przez moich czytelników. Jeżeli szukasz kogoś, kto będzie rzetelnie wykonywać swoją pracę, a nie tylko wyłudzał od ciebie próbki, to jestem dla ciebie najodpowiedniejszą osobą.
    Mimo iż mieszkam za granicą to posiadam adres w Polsce, na który można wysyłać produkty.
    Dziękuję za uwagę i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuje jako: Nazji96
    wybieram nr 3
    e-mail julenka188@wp.pl
    Mój blog: http://wonderwall96.blogspot.com/

    Czemu ze mną masz podjąć współpracę?
    czuję się bardzo dobrze w robieniu recenzji produktów, lubie też testować wszystko co dostaje. Chciałabym też dodać do bloga kosmetyków a ty byś mi w tym pomogła. Poza tym bardzo ciekawa byłaby współpraca z koleżanką ,,po fachu'' myślę, że obu nam spodobałoby się to :)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako Kasia Gołaś
    wybieram numer 5
    kasiaa135@gmail.com
    poklikalam w linki, oto ceny: 1. $16.33/ 2. $15.33/ 3. $10.99/ 4. $17.00/ 5. $16.33/ 6. $8.99
    Dlaczego miałabyś ze mną współpracować?
    Mam co prawda mniej obserwatorów od Ciebie, bo jest ich 255, ale moim zdaniem to całkiem duza liczba :) brakuje mi 200 wyswietlen do 10 tyś wiec tez nie tak zle, Uwielbiam testowac kosmetyki, lubie pisac ich recenzje ( mozesz zobaczyc na blogu) chociaz wiecej publikuje recenzji filmow niz kosmetykow, ale 1 lub 2 posty z moja opinia o danym produkcie byly :) Nie wiem jak moge Cie jeszcze przekonac, moge pisac jak bardzo bym chciala ale to chyba nic nie da :( z Avon'u testowalam juz kilka produktow i wszystkie mi sie sprawdzily, co prawda nie bylo ich duzo. Avon to dobra firma i moja recenzja o ich kosmetykach często bylaby na tak :) ale nie ukrywam ze jezeli jakis produkt nie przypadnie mi do gustu to nie będę go chwalić na blogu. Mam nadzieję, ze wybierzesz wspolprace ze mną i myśle, że wyjdzie Ci ona na dobra. Pozdrawiam :)
    kaatie-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę właśnie kupić tę odżywkę na łamliwe paznokcie.
    CO ZROBIĆ ABY ZGARNĄĆ KTÓRĄŚ Z RZECZY? :)

    1. obserwuję jako : Paulina
    2. wybieram nr 2
    3. pgilska8@gmail.com
    4. poklikane

    ODPOWIEDZ :
    7 . DLACZEGO TO WŁAŚNIE Z TOBĄ MAM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ?! :)
    - Ponieważ jest to coś ciekawego i nowego dla mnie, a moje recenzje na pewno będą szczere.
    Gotowe

    http://puzzelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje jako Insane Nati 😍 mój blog nattie.blog.pl 😛 moj email n.m.fortuna@gmail.com. Wybieram nr 2 bo jestem pomadko maniaczka ❤ Poklikalam i szczerze to zastanawiam sie nawet nad kupnem tego ostatniego topu bo niska cena mnie kusi 😛 Jestem ambitna i uwielbiam testowac rozne produkty. Na blogu insanefitworld.blogspot.com testuje produkty canpolu i pisanie recenzji to wielka przyjemność 😍

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako: Jula
    wybieram nr 4
    e-mail: julia.stokowska@gmail.com
    Mój Blog - klik!

    Czemu to ze mną masz podjąć współpracę ?
    Bardzo zależy mi na blogu i na tym aby sie dobrze rozwijał. W tym roku moim celem jest większa systematycznośc założyłam sobie dziennik który mam mi o wszystkim przypominać i jak na razie idzie mi bardze dobrze coraz lepiej :D. Ogólnie jestem z siebie dumna:) Współpracy na razie nie posiadam ponieważ za krótko prowadzę bloga . (w sumie mnie sie tak wydaje) :D Mam dużo pomysłów na posty.jestem osobą bardo kreatywną. Myślę że każda dziewczyna uwielbia testować nowe rzeczy a tym bardzej kosmetyki! I ja tez się pod tym podpisuje. jestem dziewczyną która w małym wieku podkradał mamie kosmetyki, malowała się itd :D Jeżeli ktoś daje mi produkt do recenzji to oczywiście mówię prawdę bo o to w tym wszystkim chodzi, jeżeli dany mi kosmetyk nie będzie mi służył o tym także napisze. Dziękuję za możliwość którą nam dajesz :D
    gotowe
    Pozdrawiam Jula :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: Olek Fasolek
    Wybieram nr 3 :)
    E- mail:alexandrakoch@wp.pl
    Poklikane :
    1 16.33 $
    2 15.33 $
    3 10.99 $
    4 17.00 $
    5 16.33 $
    6 8.99 $

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Monika Siemczuk
    Wybieram nr 2
    E-mail : monikanazarewicz19@interia.pl
    Poklikałam w linki sprawiedliwie.
    Mój blog: monicabelle.blogspot.com
    Czemu to ze mną masz podjąć współpracę?
    A już Ci powiem dlaczego.Więc tak kochana prowadzę bloga jakieś 1,5 roku. Mam 300 obserwatorów, wyświetleń mam już praktycznie 100 tysięcy. Współpracuję z 7 firmami jak się nie mylę. Mam bardzo dużo pomysłów, które realizuję na blogu. Dodam, że moim zdaniem taka współpraca z Tobą byłaby strzałem w dziesiątkę, uwielbiam pisać recenzje. Będzie mi miło jeżeli to mnie wybierzesz, buziaki :*
    Gotowe !
    Pozdrawiam Monika :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako : little choco
    Wybieram nr 5
    E-mal : patrycjakrasuska2@gmail.com
    Poklikałam :
    1. 16.33
    2. 15.33
    3. 10.99
    4. 17.00
    5. 16.33
    6. 8.99

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuje jako: Wiktoria Mejerowicz
    e-mail: victoria.mejerowicz@gmail.com
    Poklikane :)
    I jestem chętna do współpracy! Od nie dawna zaczęłam prowadzić bloga na poważnie.
    Chciała bym się rozwijać i sprawdzać rzeczy, z którymi na razie nie miałam styczności.
    Tak jak pisałam chciała bym się rozwijać i prowadzić swojego bloga ku górze!
    Było by mi bardzo miło, gdybyś zdecydowała się na mnie.
    Napewno starała bym się jak najmocniej by odpowiednio zrecenzować przysłane kosmetyki.
    Życzę wszystkim powodzenia,
    Pozdrawiam, Wiktoria :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny post. Bardzo podoba mi się plecak. Też chciałam sobie kupić taki sam ale jak wyjdę z gimnazjum. Ubrania też są super. I polecam AVON. Jest super. Zawsze jak moja mama zamawia to też znajdę coś dla siebie i też coś zamawiam dla siebie :) Ogólnie mam dużo rzeczy z AVON-u i nie narzekam ;)

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale śliczny plecak! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. 1. Obserwuje jako: Nadia
    2. Wybieram: Nr 5
    3. E-mail: jo-jo-a@wp.pl
    4. Poklikane :) ceny: 16.33; 15.33; 10.99; 17.00; 16.33; 8.99
    5. Powinnaś podjąć ze mną współpracę, ponieważ jestem blogerką z powołania. Uwielbiam dogłębnie oceniać kosmetyki i dzielić się o tym z innymi. Moje recenzje nie były by naciągane lub przesładzane tylko dlatego, że produkty pochodziłyby z współpracy. Moją podstawową zasadą jest - oceniaj uczciwie. Jak jakiś produkt się u mnie nie sprawdził to o tym piszę. Zawsze wywiązywałabym się z zrecenzowania danego produktu, ponieważ uczciwość to jedna z najważniejszych cech jakie powinien mieć dobry bloger. Recenzje byłyby wyczerpujące i zawierałyby wszelkie szczegóły jakie zauważyłabym w danym kosmetyku.
    Myślę, że współpraca z Tobą byłaby dobrym początkiem na rozpoczęcie jakiejkolwiek z współprac, ponieważ wtedy jest bardziej indywidualne podejście, a nie pisanie do masy ludzi z ogromną ilością pytań. Na pewno poczułabym się w takiej współpracy o wiele pewniej.
    Mój blog prężnie się rozwija, zyskuje nowych obserwatorów oraz komentatorów, którzy są na bieżąco z moimi postami.

    Gotowe :)

    OdpowiedzUsuń