Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lipca 2015

SUMMER OUTFIT | RECENZJA SZCZOTKI TANGLE TEEZER |

Cześć ! 

Jak wakacje? U mnie jakoś tak bez odczucia.. Być może dlatego ,że nigdzie nie wyjeżdżam, w sensie ,że gdzieś dalej.. No, ale cóż.. Tak czy siak trzeba się cieszyć tym wolnym czasem i w pełni korzystać, bo wakacje są tylko raz w roku. W moim zwyczaju musi się zawsze coś wydarzyć, mianowicie co roku mam jakiejś wspomnienia z wakacji.. Ciekawe czy coś się wydarzy w tym roku.. Hmm zobaczymy, ale dzisiaj nie o tym.. Dzisiaj przychodzę do Was z wakacyjnym outfitem, oraz recenzją szczotki, nie przydłużając zaczynajmy..






Tym razem zdecydowałam się na spodenki oraz bluzkę z Myszką Miki! ♥  Jednak moja radość nie trwała długo... Paczkę wyczekiwałam około miesiąca.. No ale cóż, wiadomo Chiny nie leżą 20km ode mnie.. Otworzyłam paczkę i pierwsze co chciałam mieć na sobie to te wymarzone spodenki, Haha, jednak rozmiarówka Shein, sprawiła mi po raz drugi psikusa. Przed zamówieniem wszystko dokładnie zmierzyłam no i wyszło że będą perfekcyjnie dopasowane, a tu duuupa! Spodenki wiszą na mnie jak na strachu na wróble, cóż za porównanie zastosowałam.. Mniejsza o to ,dobrze że istnieje jeszcze takie coś jak krawcowa! :D Możliwe ,że coś zdziała z tym fantem, okaże się jutro.. 



Mimo to jestem w jakimś stopniu zadowolona chociażby i z tego powodu,że te spodenki będą pomieszkiwać moją szafę, choć tak naprawdę nie wiadomo,czy będą mogły mi służyć.

Link do spodenek zostawiam Wam tutaj : KLIK | KLIK | KLIK | KLIK






Z bluzki natomiast jestem mega zadowolona, najbardziej podoba mi się na niej jej motyw, czyli Myszka Miki w różnych wymiarach. Według mnie wymiata tutaj Myszka Miki z facepalmem! 

Link do bluzki znajdziecie tutaj : KLIK | KLIK | KLIK | 



Tydzień temu stałam się szczęśliwą posiadaczką tej sławnej już szczotki :)  Bardzo długo zwlekałam z  zakupem tej szczotki, bo cena (jak na moje możliwości) mimo wszystko jest nieco za wysoka. Zwłaszcza, że jakoś nie do końca wierzyłam, że ona rzeczywiście może inaczej działać niż zwykłe szczotki. 

Szczotka jest naprawdę fajna, jest lekka, idealnie mieści się w dłoni, oraz nie wyrywa włosów, jak moja poprzednia szczotka z Rossmana kupiona za około 40zł? Mnie się akurat udało,bo tę szczotkę dostałam za symboliczną złotóweczkę, z tego względu,że jestem konsultantką Avonu :)
Zauważyłam też, tak jak pisały inne dziewczyny, że po użyciu TT włosy są bardziej błyszczące. Nie mam pojęcia jak to się dzieje, ale rzeczywiście tak jest :) Producent obiecuje nam, że włosy będą się mniej łamać, rozdwajać i wypadać. Co do tego jeszcze nie mam pewności, ale zauważyłam, że na szczotce zostaje mi mniej włosów lub czasami w ogóle. Więc zachęcam do zakupu takiej szczotki :) 



Na dzisiaj kończę post! Nie długo na pewno coś dodam, może interesuje kogoś post o fotografii, bo kształtuję się w tej dziecinie, mało tego we własnym pokoju urządzam sobie studio :) Ale dobrze, nie będę przedłużać! Koniecznie piszcie, swoje krótkie recenzję na temat tej szczotki, jestem ciekawa waszych opinii!
Trzymajcie się cieplutko, całuję, Sylwia! :* 




22 komentarze:

  1. Szkoda z tymi spodenkami, ale bluzka świetna :)
    Chyba się pomyliłaś na początku posta napisałaś recenzja książki, miało być chyba szczotki prawda? :)
    Obserwuje świetny blog :)

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie, dziekuję za uwagę :)

      Usuń
  2. Również mam tangle teezera i jestem z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno też kupiłam tą szczotkę ale na razie nie widzę żadnej różnicy :) Ciekawy post.
    http://tvsiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moja siostra ma tą szczotkę i ją wręcz uwielbiam więc mam zamiar ją w niedługim czasie zamówić ;) jest świetna ! kurcze ja też się uczę w tej dziedzinie więc pisz tego posta o studio jak najszybciej bo jestem go okropnie ciekawa !! / pozytywnego-cos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o znalazłam bratnią duszę, napiszę oczywiście :)

      Usuń
  5. Świetna bluzka <3 Widziałam taką w bershce :) http://powiazanie.blogspot.com/ zaobserwuj skomentuj i mnie powiadom a na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :-) http://prinfash.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te spodenki! Zapraszam na pierwszego posta → klik! + ładny wygląd bloga. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna bluzka, myszka miki jest przesłodka. XD Zapraszam na recenzje filmu → klik! ^^ Udanych wakacji. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post blog cudowny :)
    Zaobserwowałam licze na to samo : http://wikchu.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega koszulka i spodenki boooskie!
    szkoda, że wiszą :c
    http://alexandrineee.blogspot.com/2015/07/samotnosc-jest-dobra-czy-za.html serdecznie zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka piękna - uwielbiam Myszkę Miki. Może spodenki uratuje krawcowa. Ale szczotki tt nie miałam okazji użyć. :)
    http://nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszulka :*
    Zapraszam!
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna koszulka! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna koszulka ;) Mam tangle teezer i uważam że nawet oki ale uważam że jest jak zwykła każda inna szczotka ;) Post o fotografi byłby ciekawy,o studia z chęcią też bym zobaczyła :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja koszulka jest przecudna! Sama też mam motyw myszki miki na crop topie. Zrobię jakąś stylizację na bloga z tym crop topem, bo go wręcz uwielbiam<3

    Co do tej szczotki to ja jestem jakoś pesymistycznie nastawiona do rezultatów, ale z drugiej strony każdy tak ją wychwala, może kiedyś się jednak na nią zdecyduję;D

    A jeszcze poruszę temat wakacji-mam nadzieję, że w tym roku również będziesz miała co wspominać!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, chyba za niedługo sprawię sobie tą szczotkę.

    OdpowiedzUsuń