Obserwatorzy

sobota, 11 kwietnia 2015

Red dress and surprise .....

Hej wszystkim! 
Dzisiaj bardzo krótko, kolorystycznie, oraz mała recenzja produktu z Rossmana, a jakiego? Dowiecie się nie długo. 
Otóż, chciałabym Wam zaprezentować, sukienkę, która miała być boska , podkreślam "boska" a jaka jest? Haha, jest całkowitym przeciwieństwem tego na co się nastawiałam - jest z beznadziejnego materiału, takiego typowego "flaka" - kolokwializm , no ,ale dobra mniejsze o to, przedstawię wam kilka zdjęć jak ten "flak" na mnie leży, oraz postawię link do sukienki, wtedy będzie mogli sobie porównać jaka jest różnica.

 Dodam też, że pierwszy raz zamawiałam sukienkę z SHEINSIDE , no i niestety przykro mi to powiedzieć - ale nie jestem zadowolona ( hejt na sukienkę - ogłaszam za udany)

Tak prezentuje się z przodu, z tyłu i w ogóle - no nie podoba mi się! :'( 

TERAZ ŁAPCIE TUTAJ LINK : TO TA SAMA SUKIENKA ! - KLIK  no i porównajcie, jak wygląda sukienka ze zdjęcia, mimo tego że jest też na szczupłej osobie, wygląda baardzo dobrze! Natomiast na mnie jak flak, moim zdaniem :)



Na poprawę humoru wykonałam kilka zdjęć w dwóch innych "stylówkach" oraz nowych zdobyczach z których jestem w 100% bardziej dumna! :) No i są z lepszego materiału, co jest najważniejsze do pełnego zadowolenia u mojej osoby ! :) 

SUKIENKA - ZARA | BUTY - DEEZEE | 

SPODNIE - GEORGE | BLUZKA - ATMOSPHERE |




Dobrze, to by było tyle na te moje śmieszne stylówki, aa teraz muszę się Wam koniecznie pochwalić dwoma odżywkami, do paznokci, które mają niesamowite działanie w kilka tygodni : 
Są bardzo tanie, jak na takie odżywki, znalazłam w nich same zalety, zero wad! Wszystkie schną w około 30s , utrzymują się na paznokciach (u mnie 2 tyg) sprawiają ,że paznokcie rosną, stają się twarde, nie rozdwajają się, mało tego wypełniają płytkę, jeżeli są ubytki. Tak wyglądają, możecie je znaleźć w najmniejszych drogeriach, ja znalazłam je w Rossmanie :) 

 

Mogłabym Was prosić o kliknięcie w link ? klik klik klik klik ! - dziękuję! :)



Pozdrawiam, S :*

35 komentarzy:

  1. Piękna ta sukieneczka z Zary <3
    Ee tam ta czerwona wyglada na Tobie super, ale najważniejsze jak Ty się w niej czujesz :)

    http://hellcixx01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog i bardzo ładne zdjęcia. Zapraszam do siebie http://natalkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknełam w link do sukienki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/04/warm.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwony śliczna, fakt jest taki, że musisz więcej jeść, haha :)
    Były już wyniki z echopaul czy przegapiłam? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jem bardzoo dużo :') wyników nie było, gdyż nie mam żadnej wiadomości od firmy, spróbuję się z nimi skontaktować!

      Usuń
  5. Śliczne stylizacje ,wszystko pasuje . Zdjęcia są śliczne ! Poklikalam
    http://karolaaa-world.blogspot.com/2015/04/postanowienie-z-blogiem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stylizacje :3
    Oo widze że używasz odeżywki Eveline , też używam tylko 8w1 i jest cudowna :33
    orchiiixoxo.blogspot.com :3 Obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  7. no faktycznie... jakoś tak.. w tym linku bardziej rozlozysta... ale na tobie też ok leży. mi się ta sukienka okropnie podoba. no i lubię czerwony :))
    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że sukienka rozmiar mniejsza wyglądałaby zdecydowanie lepiej, choć wiadomo że materiały w tych "chińskich" ubraniach są średnie niestety ;) Ale pozostałe zestawy za to świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwona sukienka idealna i piękna :)
    jedyną odżywką z eveline jaka mam jest 8in1 i jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jasna jest przecudowna!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh, nienawidzę tego, na zdjęciu taka cudna, a w rzeczywistości szkoda gadać. -,-
    Ale trzeba też się liczyć z tym, że to chyba japońska firma, i tam mają azjatyckie wymiary, ale tam ludzie są mniejszy. :/
    Śliczne stylizacje! *.*

    Obserwuję :3
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ale dziwię się dlaczego teraz przyszła tak na Polskie rozmiary - Mka.. :/

      Usuń
  12. Sukienka z zary najlepsza! A Ty w dodatku jesteś mega śliczna! :)
    Obserwuję! :D

    Zapraszam do mnie na nową, profesjonalną sesję zdjęciową! Bardzo wiosenną! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/fruit-make-up.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zupełnie inaczej wygląda ta sukienka na stronie i na tobie...
    Sukienka z zary śliczna :)
    Używam tej odżywki 6 w 1. Jest świetna!

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje :) 2 najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdj :)
    Jesteś bardzo fotogeniczna
    Pozdrawiam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia ! ;*
    Zapraszam także do mnie
    http://majgaphotos.blogspot.com/2015/04/zycie-w-moim-miescie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka bardzo ładnie wygląda, gdy zamówi się odpowiedni rozmiar. Po to podawane są wymiary, by dokładnie zmierzyć się przed zakupem. Na stronie w zdjęciach od klientów sukienka prezentuje się cudownie, więc nie wiem skąd ten hejt na sukienke, skoro to ty wybrałaś zły rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym ,że mierzyłam wszystko dokładnie, po prostu numer numerowi nie są równe, oraz sukienka jest całkiem inna, więc nie potrzebnie z lekka na mnie naskakujesz Laurko .

      Usuń
  18. Sukienki faktycznie wydają się różne... Ważne jest, czy Ty się dobrze czujesz. Pozostałe dwie stylówki śliczne.
    Zapraszam do siebie: kazdydzienmasens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta czerwona jest piękna. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Wg mnie gdybyś wzięła sukienkę rozmiar mniejszą to nie byłoby problemu :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie w tej sukience czerwonej wyglądasz ;) Wiadomo nieco inaczej wygląda na zdjęciu ale Tobie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwazam ze kazda stylizacja jest super! Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta sukienka nie jest aż taka zła! Widać, że jest niedopasowana ale kolor naprawdę bardzo ładny! :) Pozostałe stylizacje idealne <3
    A co do odżywek do paznokci... chyba się skuszę i zakupię ową odżywkę ;)
    Pozdrawiam, cudowny blog. Z chęcią zostanę na dłużej :)
    http://onlymyowntale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Według mnie po prostu sukieneczka jest troszkę na Ciebie za duża, szkoda bo bardzo ładnie by ci w niej było gdyby była o rozmiar mniejsza :):)

    Zapraszam na nowy wpis na blogu:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/04/recenzja-lakieru-do-paznokci-one-colour.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Mimo złego wykonania wygląda naprawdę ślicznie! Jednak gdy zobaczyłam tą ze strony sheinside, to naprawdę widać różnicę w jakości, niestety czasem tak jest. Ale nawet w takim "flaku" wyglądasz przepięknie! ;) Druga sukienka jeszcze bardziej mi się podoba!
    Uzywałam kiedyś tej odżywki, jednak później przeszłam na regenerum, które jest równie dobre ;)

    Zapraszam do mnie, nowy post ;) Miło byłoby zobaczyć mi Twój komentarz!
    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście na stronie wygląda troszkę inaczej, ale na Tobie i tak wygląda świetnie :) Na pewno nie jak "flak". :)
    Żadnej z odżywek nie używałam, ale czas najwyższy to zmienić :)
    Obserwuję :*
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dasz wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka, czerwone zawsze skradają mi serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ta czerwona sukienka! Idealna na lato!

    OdpowiedzUsuń
  31. czerwona sukienka jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń