Obserwatorzy

sobota, 8 listopada 2014

TAG : ABOUT ME - Poznaj mnie!






Siemanko moordeczki !
 Chciałam przeprosić za moją długą nie obecność jednak nic na to nie poradzę, chodzę do technikum mieszkam w internacie, trochę tej nauki jest nie ukrywam, nie mam czasu nawet dla siebie, a co powiedzieć dla bloga :( ? Przykro mi z tego powodu, jednak mam dość osoby która ciągle truje mi za przeproszeniem "dupe" na asku, więc teraz kieruje swoje słowa do tej osoby, PROSZĘ POST SPECJALNIE DLA CIEBIE, MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ SPODOBA! :)




Jak już zauważyliście na samym początku, post dotyczy tagu pt. "ABOUT ME" czyli poznaj mnie bliżej, przygotowałam kilka pytań, noo i oczywiście odpowiem na pytania zamieszczone na grupie pod moim postem, wiecie co? Jest mi trochę smutno, ponieważ coraz mniej osób czyta posty, tylko spamuje, no ale doobrze, o tym nie dzisiaj, rozpoczynajmy nasz tag, mam nadzieję że się spodoba! =)





1 . Jak masz na imię?
- Sylwia
2. Ile masz lat i kiedy masz urodziny?
- Urodziłam się 10,10,1998, czyli 16 :) 
3. Ile masz wzrostu?
- ok 165 
4 . Ile ważysz?
-50 kg 
5 . Gdzie chodzisz do szkoły i jaki profil?
-Chodzę do szkoły im Macieja Rataja w Tomaszowie Lubelskim . :) Profil? Technik żywienia i usług gastronomicznych .
6. Czym się zajmujesz?
- FOTOGRAFIA, CAŁYM MYM ŻYCIEM<3
7 . Dlaczego nie masz chłopaka?
- Dlatego że uważam, że jestem jeszcze młoda, mam czas na wszystko, teraz najważniejsza jest dla mnie nauka chłopak może poczekać ,lub w cale nie musi obcować w moim życiu :) 





 8 . Twój sposób na naukę? 
Łóżko, książka, otwarte okno i powtarzanie sobie na głos :) 

9. Najgorszy przedmiot w szkole? 
Zdecydowanie matematyka ;c

10. Masz już jakieś jedynki?
- Uczeń bez jedynki to tak samo jak żołnież bez karabinu :D

11 . O której wstajesz codziennie?
6:30

12. Jakiego sportu nie lubisz?
WSZYSTKO KOCHAM, SPORT TO ZDROWIE! 



13 . Jest coś czym możesz się pochwalić?
- Mam najlepszą mamę na świecie ;)

14 . Jesteś osobą spokojną czy imprezowiczką?
Nie ogar jestem :d

15 . Jaka tematyka blogów Cię interesuje?
Modowe, lifestyle, recenzje :)

16 . Ile masz już swój blog?
od 27 kwietnia 2014r :)

17 . Jakie blogi odwiedzasz regularnie?
Wszystkie te które obserwuje,ale najbardziej kocham bloga DEYNN :)

18 . Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda nie jest jakaś tam ciekawa, jednak mogę się przyznać że podchodziłam nieco wcześniej do prób blogowania, jednak za szybko się poddawałam, bałam się krytki osób z moich okolic,znajomych z klasy itp, jednak przełamałam się założyłam i co udało się! W cale nie żałuje tego że mam bloga, może i nie jestem jakąś tam super, zajebistą bloggerką, ale przynajmniej jestem sobą cieszę się tak wielką liczbą wyświetleń, oraz firmom które mi zaufały, dzięki za 210 obserwacji!

19. Co cię denerwuje w blogosferze? Co robisz, żeby temu zapobiec?
Co mnie denerwuje, spam,spam,spam. obs,obs,kom,kom, to to wszystko z czym walczę codziennie, najbardziej denerwuje mnie spam, pod postem dwóch blogowiczek,które się nawzajem uzupełniają , jedna zmałpia wszystko od drugiej na tej podstawie chce się wybić, udostępnianie postu 10000 razy dziennie, to mnie irytuje! :) Co robie? Zwracam uwagę, jednak to wywołuje spiny :( 



20 .  Twoja bajka z dzieciństwa?
Zdecydowanie TABALUGA I SMERFY! 




No więc na tym zakończę swój post, pierwszy taki dlatego też zastanawiam się jak Wam się spodoba moi kochani, jeżeli chcecie abym dodała za jakiś czas taki post, zapraszam do zadawania mi pytań, bezpośrednio anonimowo na asku ASK :) Kolejny post przewiduje za dwa tygodnie :) 
A tym czasem, życzę Wam miłego weekendu! Bo w końcu to dłuugi weekend! :) 




Poproszę również o blogi, z taką samą tematyką postu! Chętnie skomentuje! :)

29 komentarzy:

  1. całkiem ciekawie dzieki za post ale teraz juz nie zaniedbuj bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne tag, świetne odpowiedzi :D
    Dowiedziałam się co nieco o Tobie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnyy tag :D
    U mnie: Common White Girl Tag!
    Zapraszam ♥

    http://www.mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. z Twoich odpowiedzi wynika, że jesteś całkiem fajną osobą:)
    spodobał mi się ten TAG :)
    zapraszam http://klaudynkasb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Optymistycznie!
    Chyba każda Sylwia taka jest hahah;))
    secretsoflifeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam najlepszą mame na świecie, mamusie są takie kochane.. ale zarazem wredne hahaha :D przynajmniej u mnie tak jest :D

    zapraszam :)
    http://primaleyees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądam właśnie twój blog i jesteś strasznie optymistyczną osobą. :)
    http://keep-calm-and-eat-sweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam wszystko! Ciekawy tag :) mam podobne zdanie na temat tego co denerwuje cie w blogswerze:)

    Zapraszam do mnie http://blue-berry00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! Krótko i na temat :)
    http://juulia-juliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne , a ty jesteś jeszcze świetniejsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tag, przeczytałam wszystko, a zdjęcia takie dziewczęce :)
    wildelight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też będe robiła taki tag :D
    http://wikblog96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny tag i zdjęcia :)

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)

    pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod postem :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bosz *.*
    Jaki śliczny bloog :)
    Fajnie piszesz . I te zdjęcia *.* Są supeer !!!
    Obserwuje i zapraszam do mnie na zdjęcia z sesji
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/2014/11/sesja.html

    OdpowiedzUsuń
  16. haha Tabaluga to i moja ulubiona bajka z dzieciństwa :) fajne czasy.
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mamy ten sam wzrost i wagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super tag!:) jesteś bardzo szczuplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widać że sympatyczna z Ciebie dziewczyna, fajnie ża masz miłą mamę
    Zapraszam na post i byłabym wdzięczna za kliknięcie w linki http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/11/czarno-biay-paszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ta odpowiedź nieogar jestem mnie rozwaliła :D
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jak już wchodzę na bloga to zawsze czytam całe posty, zdarza się nawet, że te starsze :) Co do obs/obs no to faktycznie, w większości przypadków to puści czytelnicy a jeśli chodzi kom/kom to często odwdzięczam się za SZCZERE komentarze na moim blogu :) Bo ja trafiam na takie osoby, które jak już wymieniają się komentarzami to piszą szczerze i na temat co mnie bardzo cieszy :P Chociaż też demotywujące jest, że jak wstawiasz gdzieś post na fejsa to od razu milion spamujących swoimi blogami osób, które nawet nie przeczytają Twojego posta... smutne ale co zrobić :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili! Jeśli interesujesz się modą to tym bardziej :) www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w dzieciństwie też kochałam tabalugę i smerfy ♥ hah :) fajny tag

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog , fajnie czyta się twoje posty :)
    Zapraszam do mnie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post :D myślę, ze takie "about me" to dobry pomysł, dzięki temu czytelnicy wiecej sie o Tobie dowiadują :) mogę zrobić cos podobnego na moim blogu? ♥

    Zapraszam oczywiscie do odwiedzenia moich obu blogów ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. matematyka to zdecydowanie najgorszy przedmiot :)
    bardzo przyjemnie tu u Ciebie ;)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam również do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz pomysł na bloga!
    To lubię!
    www.tamitolarun.pl

    OdpowiedzUsuń