Obserwatorzy

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Sheinside Banners



KLIKNIJ TUTAJ A NIE POŻAŁUJESZ LECZ SKORZYSTASZ

 
♥ SHEINSIDE ♥ <--------- KLIKNIJ PROSZĘ=)






Hejka :)
Dawno dodawałam post o ubraniach , a więc teraz mam okazję wykazania się, ubrania wybierałam ze znanej firmy zwanej SHEINSIDE, jest to firma internetowa, która ma najlepsze moim zdaniem ubrania , ceny również są zadawalające są bardzo duże rabaty:) Na przesyłki nie trzeba czekać długo.
Prosiłabym was o kliknięcie w tekst "KLIKNIJ" oczywiście w ten zestaw który wam się spodoba , a jeżeli chcecie wejść na stronkę równie dobrze , można kliknąć w link automatycznie was przekieruję :)
co sądzicie o tych ubraniach? Mi osobiście się podobają . Wybrałam Sukienki, Koszulki, Żakiety, Bluzy, Kurtki .






 
Mam nadzieję że post się spodoba i dzięki wam będę mogła podjąć z nimi współpracę! :*
 

 
 
   
 
 
                 kliknij <3                   kliknij <3                   kliknij           
 
                  
 
 
 
 
 
 
 
                                    kliknij<3                    kliknij<3                         kliknij <3
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 kliknij <3      kliknij <3        kliknij <3    
 
 
 
 
 
kliknij <3        kliknij <3          kliknij <3
 
 
 





kliknij <3              kliknij <3                  kliknij <3













Potrzeba mi tylko 100 osób, które klikną, jeżeli jesteś jedną z nich i to uczyniłeś, napisz w komentarzu:) a na pewno dostaniesz ode mnie komentarz, oraz obserwację, tylko proszę o uczciwość, serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję że mogę na was liczyć! :)









kliknij tutaj --------> ♥ SHEINSIDE ♥ 

Jeżeli kliknąłeś / aś to już na samym początku możesz się przekonać że firma do doskonałe ubrania, przede wszystkim modne i wątpię że dostępne w Polsce, ślicznie dziękuję za kliknięcie, nie zapomnij zostawić po sobie śladu w postaci komentarza! Dziękuję i pozdrawiam :*

48 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne rzeczy! ;)
    poklikałam! ♥
    Życzę powodzenia w nawiązaniu współpracy ;*

    jackdanielsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie że mi pomagasz, na pewno do Ciebie wpadnę, tylko poczekam, aż będę miała pełną grupkę osób, którym będę mogła się odwdzięczyć!

      Usuń
    2. No i poklikałąm ponownie, tym razem w baner! ;)

      Usuń
  2. Poklikałem - mam nadzieję, że pomogłem :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hudecky, w jakimś stopniu mi pomogłeś:) zobaczymy jak to się potoczy:) ślicznie dziękuję:*:*

      Usuń
  3. poklikałam we wszystkie :) Powodzenia :) http://braknazwyxdddd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy.. Bardzo podobają mi się bluzeczki <3
    Poklikałam oczywiście ;)
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że przyjmujesz tylko komentarze "ah ah, jak ślicznie i pięknie, słitaśne sukieneczki". Mądrze, wróżę ogromną blogerską karierę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widzę że ktoś jest odważny, nie będę tolerować negatywnych opinii na mój temat, od osób anonimowych, a na pewno nie na moim blogu, którego szanuję i wkładam w niego kupę pracy! Więc spi... spadaj za przeproszeniem , żegnam.

      Usuń
    2. Komentarz anonimowy, bo nie mam tu konta. Naprawdę uwagę związaną z przecinkami i składnią uważasz za negatywną opinię? Trochę pokory, dziecko.

      Usuń
  6. Poklikałam we wszystko, mam nadzieję, że się uda i zapraszam do siebie. :)

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mam taką nadzieję, na pewno wpadnę , spokojnie :):)

      Usuń
  7. Świetne rzeczy ;)
    Zapraszam do mojego posta !!
    ----> http://crazzylifebyme.blogspot.co.uk/2014/06/grill-day.html <------
    Dziękujeee ! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam :) Zapraszam do mnie! http://veroniczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. poklikałam :)
    zapraszam do siebie i liczę na obserwację :) http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam we wszystkie i liczę na to że zajrzysz na mojego bloga :)

    millusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam - mam nadzieję, że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj na pewno pomogłaś:) każdy klik się liczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam :) Mam nadzieję że uda Ci się podjąć współpracę i już niedługo będę oglądać Twoje posty ze stylizacjami ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. kliknęłam, i życzę powodzenia :)

    my-virtual-skirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wygląd bloga obserwuje z miłą chęcią i poklikałam w linki <3 muffinka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te rzeczy, klikłam oczywiście w baner :)

    obserwuje i liczę na rewanż :) http://szuszunia-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam , a te rzeczy są naprawdę genialne ;) Powodzenia i gratulujee ;)
    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/sposoby-na-nude-w-letnie-upalne-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  18. niektóre te rzeczy naprawdę fajne :) szkoda, że zagraniczna strona :P :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kliknęłam :)



    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam, powodzenia. Ja ostatnio właśnie zastanawiałam się nad współpracą, ale nie chce nic na siłe ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kliknęłam :) Powodzenia :) Faktycznie, ubrania mają doskonałe, przecudowne, ale ja muszę wszystko mierzyć więc tylko cieszę moje oko, haha :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    Paulina

    lifebyteen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ubrania śliczne :3 oczywiście poklikałam, życzę powodzenia! <3

    Zapraszam na: awesome-daisy.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Kliknąłem we wszystkie linki, powodzenia we współpracy Ci życzę ;)
    Pozdrawiam Cię, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  24. a tak w ogole to jak klikne to czemu nie pozaluje ? a co zyskam ??

    OdpowiedzUsuń