Obserwatorzy

środa, 16 kwietnia 2014

KONTROWERSYJNY TEMAT - czyli o homoseksualistach - DYSKUTUJEMY

Cześć dzisiaj coraz częściej słyszy się o homoseksualistach.. Mnie ten temat z góry przeraża, nie spodziewałam się że dodam posta, na ten temat,ale być może Was zaciekawi i podzielicie się swoją opinią w komentarzach jestem ciekawa waszego zdania.


Czy uważasz, że między dwoma kobietami/mężczyznami może dojść do zbliżenia, nie tylko seksualnego, ale także mentalnego? Czy wierzysz w miłość homoseksualistów? Bo patrząc na to obiektywnie homoseksualiści szukają takiej samej miłości jak inni. Zastanów się głęboko ,ale zanim kol wiek coś napiszesz obejrzyj te fotografie i napisz, które bardziej do siebie pasują... O_o






*HOMOSEKSUALIŚCI








DLA WAS JEST TO NORMALNE? WRZUCIŁABYM WIĘCEJ OBRAZKÓW,ALE PO PROSTU NIE MOGĘ BO AŻ MI SIĘ COŚ ROBI... 




*NA WYKRESIE PRZEDSTAWIONA JEST TOLERANCJA HOMOSEKSUALISTÓW W INTERNETACH, ZAPOZNAJ SIĘ Z WYKRESEM :)





A ty jakie masz zdanie? Jesteś za tym ,aby w twoim środowisku obracali się geje,lesbijki,bi? :)


Każdy ma prawo do swojego zdania, tylko 


proszę o kulturalne wypowiedzi :)

32 komentarze:

  1. ja jestem tolerancyjna, świetny pomysl na post ;)

    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś tolerancyjna.. .aha,ale aż do tego stopnia,żeby homoseksualiści mięli własne dziecko... bo ja nie ;d ale dobra, mamy pierwszą opinię,dziękuję :)))))

      Usuń
  2. Ja jestem za tym żeby brali śluby, adoptowali dzieci :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko, co to się robi hahahahahahahahahha

      Usuń
    2. voguebooy troche racji każdy ma prawo do miłości

      Usuń
  3. Nie wierzę, że na "za" nie było nikogo. Ja nie jestem przeciwna, chociaż to jest oczywiście dość nietypowe zjawisko i człowiek musi się w jakimś stopniu z nim oswoić. Każdy sam odpowiada za swoje życie, uczucia, jeśli ktoś czuje się dobrze w związku z osobą swojej płci, to nic nam do tego :) ale jestem przeciwna ślubom oraz zakładaniem rodzin. Ślubom- bo to zarezerwowany "temat" dla instytucji Kościoła i osób wierzących (a Kościół sam w sobie jest przeciwny związkom tej samej płci). Natomiast co do dzieci, to zdecydowanie jestem na "nie"- bo miałyby ciężko pod względem traktowania przez rówieśników. "Jak to, masz dwóch tatusiów? Przecież to wynaturzenie!".
    Tak to się ma z mojej strony ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo jedna mądra! ;))) Taki wykres znalazłam,być może to tylko z młodzieżą!

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o mnie to nie popieram tego.Nie jest to zgodne tym bardziej z moją religią.Nie wierzę w ich miłość,szczerze to najbardziej szokuje mnie,że mogą mieć własne dziecko,brać ślub.Pomyślcie jak ciężkie mogę mieć życie ich dzieci ... to przecież nie ich wina.Nie obrażam takich ludzi,przecież to też człowiek,a wiadomo,że np. na takim asku jak napisze,że jest właśnie kim jest to już ma setki hejtów itp.Są mi oni obojętni,mogłabym napisać po prostu,że źle czynią może kiedyś zrozumieją.To tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to zdecydowanie w 100% popieram Twoją mądrą wypowiedź i zdanie!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Spoko, liczyłam jeszcze na Twoją opinię! ;) ale to nic .

      Usuń
  6. ciekawy post nie wiem co na to odpowiedzieć właściwie jak kogoś takiego zobaczę to nie będę na niego krzyczeć dla mnie to obojętne
    zozolekzozolek12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem że ciekawy, ale temat to masakra.. heh jesteś 50% na 50%... ale popatrz gdyby ktoś przy Tobie się ślinił chłopak-chłopak, dziewczyna-dziewczyna .. nie poszłabyś dalej? :/

      Usuń
  7. Dla mnie jest to trochę dziwne, aczkolwiek nic do tych ludzi nie mam ! :)
    co powiesz na wspólną obserwacje ?
    http://life-is-beautiful17.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię ,zapraszam do nowego postu ;)

      Usuń
  8. Bardzo dobrze,że przeciw no kurde.. Każdy ma prawo do miłości to fakt, ale gdybyśmy mieli tolerować ich to ludzkość by wyginęła .. :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zgadzam się, człowiek jak każdy inny, lecz o sprzecznej orientacji.. ;d Zgadzam się oj zgadzam się

      Usuń
  9. Hmm...osobiście jestem osobą bardzo tolerancyjną i myślę ,że każdy z nas może się zakochać w osobie tej samej płci.To nie zależy od nas....po prostu zakochujesz się i już.Znam kilka lesbijek/gejów ,którzy wstydzą się tego.Może nie wstydzą się samej miłości a opinii ludzi.Powiedzmy sobie szczerze...ludzie mimo tego iż mówią ,że są tolerancyjni (młodzież szczególnie) tak naprawdę gdy przyjdzie co do czego i zobaczą gdzieś jak całują się dwaj chłopacy ,to wyśmiewają ich ,wyzywają itd.Dlatego większość boi się wyznawać tego ,że nie jest hetero.Przez tych ludzi czują się wyobcowani , skrzywdzeni.Przez nich samookaleczają się.Chyba nikt z was nie chciałby być wyśmiewany za styl ubierania ,orientację seksualną bądź religię.A z przykrością muszę stwierdzić ,że coraz więcej jest na tym świecie takich nietolerancyjnych osób.Ludzie! Co was obchodzi to ,że dwie laski są w sobie zakochane i są razem? To jest ich życie , i ich sprawa co z nim robią.Dłużej się rozpisywać nie będę.
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. popieram cię w 100 procentach w sumie jak przeczytałam ten post to smutno mi się zrobiło. Na przykład taka poziom i ins (nie wiem czy znacie) są razem, kochają się, mieszkają razem, prowadzą własny interes. Nie rozumiem co do tego wszyscy mają. Miłość to miłość i tyle, co to za różnica czy chłopak czy dziewczyna? Tak samo stworzeni, więc nie rozumiem problemu. Wiadomo szkoda dziecka które np. będzie wyśmiewane. Jednak w innych krajach w ogóle nie wyśmiewają osób które są z rodziny homoseksualistów, a Polska oczywiście musi dorzucać zawsze swoje 5 groszy i doprowadzić kogoś do załamki.. Takie moje zdanie na mój temat

      Usuń
    2. oczywiście to "zgadzam się w 100 procentach" było do Natalii Granger

      Usuń
    3. Miło ,że zgadzasz się ze moim zdaniem.Dobrze powiedziałaś ,że w innych krajach nie wyśmiewają się z ludzi innej orientacji.Niestety Polska ma swoje plusy i minusy.Nietolerancja to jeden z minusów.:))

      Usuń
    4. Słuchajcie ten post nie jest po to aby ośmieszać, chciałam być świadoma waszej opini, tak nie wiem naszło mi z ciekawości, między innymi z rasizmy, nietolerancji ... i widzę że większość popiera ,ale nie do końca, ale tak szczerze chciałybyście w swojej rodzinie mieć geje, lesbijki? Słuchajcie gdyby byli sami homoseksualiści Polska nie miałaby przyszłości, mężczyzna powinien być z kobietą, niestety ja tego zdania będę się trzymasz, ale na tym polega post, miała być dyskusja, dziękuję, dobranoc.

      Usuń
    5. Piszesz ,,chciałybyście w swojej rodzinie mieć geje, lesbijki?''
      Rozmawiamy na temat tolerancji i jesli piszę ,że toleruję to chyba wiadome ,że nie przeszkadzały by mi w rodzinie lesbijki/geje.To też są ludzie a w szczególności rodzina ,więc chyba nie potrafiłabyś odtrącić swojej rodziny dlatego ,że są ,,inni''.
      :)

      Usuń
  10. Ja osobiście nie umiem się do tego przyzwyczaić :/ nie przeszkadza mi to bardzo ale za też nie jestem. Jest to sprzeczne z Biblią którą uważam za źródło prawdy ale jednocześnie nie tępię i nie obrażam tych ludzi. Nie rozumiem tego ale mam kilkoro znajomych którzy tworzą takie związki i z czasem się przyzwyczaja do tego widoku. Co do adopcji dzieci przez takie pary to sądzę że jest to przegięcie. Ogólnie sądzę też, że w dzisiejszych czasach jest to po prostu modne i wielu "homo" robi to na pokaz bo z doświadczenia widzę, że ludzie prawdziwie homoseksualni się tak tym nie obnoszą. Nie uważam tego za chorobę ale myślę, że jest to w zakodowane w psychice, co znam ludzi którzy byli wielce "homo" a dzisiaj tworzą normalne rodziny mają dzieci i są szczęśliwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to.. Tak środowisko, ale co masz powiedziec? Przestańcie, wyluzujcie ? Chamskie, skoro aż tak ci to nie przeszkadza nie ma sensu .. Zgadzam sie adaptacja...... pf ,albo przez dawce... inni próbują różnymi sposobami i nie mogą mieć, a Ci? mają od razu.. Skandal.. Zgadzam się ludzie robią to z mody .. i czasem przyjaźń przeobraża się w homo.. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dokładnie mam dwie znajome z czego jedną znam całe życie które po kilku miesiącach obfitej znajomości zaczęły się z sobą lizać :/ żadna z nich nigdy nie twierdziła że jest homo a nawet bi. Wszyscy wokół są z gorszeni a one utrzymują że nie czerpią z tego przyjemności :/ niby nic ale gdy zaczynają robić to wszędzie to jest to lekko irytujące....

      Usuń
    3. Szczerze współczuję Ci, jednak ja kiedyś miałam gorzej, lecz nie ma się czym chwalić w internetach.. może kiedyś się odważę jakoś coś wyrazic ;) Irytujące? Poniżające naszą godność.... Bez skrupułów ... bez przesady co się dzieje z dzisiejszą młodzieżą.. kiedyś nawet nie myśleli o lesbach, gejach, bi. :(

      Usuń
  11. Jestem mega zażenowany tymi komentarzami, bo nie macie zielonego pojęcia o czym mówicie... Jestem dumnym gejem, który nie boi się do tego przyznać i wiem, że to nie jest moda na bycie gejem lesbijką czy bisexem... Homoseksualizm jest od zawsze, występuje u zwierzą i jest wrodzony czyli nie da się tego zmienić... Kwestia tego, że słyszy się więcej o gejach i lesbijkach jest taka, że po prostu społeczeństwo LGBT chce życ tylko w ukryciu... Nie wiem co może być gorszącego irytującego i nie moralnego w miłości, niezależnie od tego czy kochają się dwie kobiety, kobieta z męzczyzna, czarny z białym oraz żyd z arabką, każda miłośc jest piekna niezależnie od tego kto z kim kocha się nawzajem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tego na moim blogu się nie spodziewałam... Nie wiem albo chcesz zrobić zbitę,albo na prawdę jesteś gejem "dumnym" Posłuchaj powiadasz że to wrodzone? nie prawda, znam osobę ktora byla gejem dluugo i zakochała się w dziewczynie=) więc nie wściskaj kitu:) Ty jestes zażenowany tymi komentarzami, a ja jestem zażenowana tą całą sytuacją i nigdy tego nie będę tolerować ;) a Ty jak tak sobie 'dumnie' szczesliwie zyjesz, to zyj, szczescia:)

      Usuń
  12. Ja osobiście nie mam nic do takich osób . Mają prawo do szczęścia i miłości .
    Słyszałam też około miesiąc temu w telewizji , że mają być dopuszczalne śluby homoseksualistów .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko... serio ? Może z czasem się do tego przyzwyczaję w co wątpię... ;/

      Usuń
  13. Toleruję ,a zdjęcia ich są fajne mi się od tego nic nie robi

    OdpowiedzUsuń