Obserwatorzy

sobota, 12 kwietnia 2014

Kawa latte bez ekspresu !

Laur konsumenta ! :D ;) a tak nie ściemniając na początku wszystkim wielkie SIEMA! jak spędziliście wczorajszy wieczór? dobra to jest nudne sorry, skończyłam pracę domowe i  znalazłam dla was chwilę więc dzisiejszym tematem mojego posta będzie uwaga,uwaga..3...2......1

KAWA LATTE BEZ EKSPRESU:)
 TO CO ? ROZPOCZYNAMY! :)

  ♥*Przygotuj*♥
Mikser
Cukier waniliowy
Mleko 1 szklanka
Miseczkę
Kawę (zalej do połowy szklanki posłódź sobie ile tam słodzisz;p)
Oraz w miarę możliwości większą szklankę , w której będziesz piła kawę 

Baniaczek, nie wielki
 


Sposób przygotowania!:)

Wlej do baniaczka szklankę mleka , następnie łyżeczkę cukru waniliowego  całość postaw na palnik . Jeżeli zauważysz że mleko jest już ciepłe zdejmij ze z gazu:)
Między czasie nastaw sobie wodę na kawę i tak jak mówiłam zalej do połowy szklanki :)
Ciepłe mleko wlej do miseczki i zacznij zabawę z mikserem:) ubijaj dokładnie przez około 15 minut, niestety piana robi się strasznie długo:c ale warto poczekać!
Po 15 minutach odłącz mikser. Weź łyżkę,łyżeczkę i zacznij napełniać szklankę pianą, następnie małą łyżeczką stopniowo wlewaj kawę! :) I GOTOWE! Możesz zacząć pić słynną kawę latte, domowej roboty! :) 

EFEKTY POWINNY WYJŚĆ TAKIE JAK NA ZDJĘCIU, JEŚLI MNIE DO KOŃCA NIE ZROZUMIAŁAŚ TO POPATRZ NA ZDJĘCIA I POSTĘPUJ ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ, MAM NADZIEJĘ ŻE TEN POST POMOŻE WIELU OSOBOM! DZIĘKUJĘ! :* 

A TUTAJ PRZESYŁAM WAM ZDJĘCIE : )

 






Próbowaliście? Jak wyszło ? :)

39 komentarzy:

  1. ale mi narobiłaś ochoty na kawkę :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe po to jest ten post:) Zrób nie pożałujesz, tylko skorzystasz :*

      Usuń
  2. mniamm ;)
    story-of-my-life1704.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kawy nie piję, nie smakuje mi jak na TERAZ ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ta kawa, nie koniecznie musi być kawą naturalną, tylko ma smak jak kakao, czasem jak kawa zbożowa ;p zachęcam zatem do spróbowania :*

      Usuń
  4. wow niesamowite ;) \
    pozdrawiam

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję, na pewno jeszcze kiedyś wpadnę! :*

      Usuń
  5. Muszę spróbować sobie taką zrobić, bo bardzo lubię latte :)
    http://marysia-zawlocka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem fanką kawy, ale ta kawa mi posmakowała! :)

      Usuń
  6. Ekstra :)


    Może wspólna obserwacja?
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. 
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam teraz ochotę na kawę :( Może kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszność *_*
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zgadza się zgadza, pyszności! :))

      Usuń
  9. Jejkuuu, muszę spróbować :)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniaaam !
    Ja też chce <3
    Zrobiłaś mi mega ochotę!
    Obserwuje :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehehe chodź to CI ZROBIĘ <3

      obserwujemy?

      Usuń
  11. Kocham kawę, ale właśnie w takiej wersji (nigdy sama czarna!) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam *,* Świetny blog, obserwuję i liczę na rewanż :) Zostanę tutaj na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie , nie ma problemu na pewno wpadne . ;))

      Usuń
  13. mmmm ja nie piję, ale wygląda pysznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe też nie jestem nałogowym kawowcem xd ale lubię po eksperymentować i tworzyć,a to jest na prawdę pyszne :)

      Usuń
  14. nie próbowałam, ale na pewno spróbuję! :)
    Obserwuję :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmm. Narobiłaś mi ochoty. Chyba sobie zrobię :)
    http://naty-natyyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. woow wygląda smakowicie ! dodałam Cię na google+, możesz się odwdzięczyć, jeśli chcesz :)
    www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję, może odwdzięczysz się tym samym ? :)
    http://rumeur-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł
    http://ollisiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł super, ale smakuje wyśmienicie! :)

      Usuń
  19. Jak widać można! Wygląda wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń