Obserwatorzy

niedziela, 20 kwietnia 2014

3050 wyświetleń dziękuję! DAMSKI KALORYFER:)

Siemano! Na samym początku chciałam wam ślicznie podziękować za te wszystkie wyświetlenia, komentarze, obserwacje.. mam nadzieję że będzie tego jeszcze więcej, gdyż dopiero rozpoczynam zabawę z bloggerem. ;-; do rzeczy z okazji 3050 wyświetleń postanowiłam się wam pochwalić moimi ćwiczeniami na tak jakby słaby damski kaloryfer .. Dodam tylko ,że po moich ćwiczeniach zrobił się w 2 tygodnie! ;) Ale zacznijmy od tego ,że jestem chuda... i mam mało tkanek tłuszczowych ,co może być głównym powodem:) Ale to nic, może wam się zapragnie brzuszka na lato? :) heh, to wam pokaże co i jak , zdjęcia filmiki z których korzystałam :)



Gdy rozpoczynałam ćwiczenia .. nie miałam żadnych zarysów miałam normalny brzuch, nie z sadłem czy coś, nie obrażając nikogo... Zaczęłam ćwiczyć w sumie dlatego, że się założyłam,że będę mieć szybciej brzuch od pewnej osoby i tak było ;) Rozpoczęłam ćwiczenia dla niezaawansowanych.. słabe,wiadomo, były zakwasy:( Ale czego się nie robi dla zakładów :D Już po tygodniu zauważyłam efekt, na moim brzuchu zaczęły się pojawiać zarysy, następnie mięśnie co w efekcie przyniosło coś takiego :








ĆWICZENIA :) ĆWICZENIA :) I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!!!!!!!!

Musisz pamiętać o tym ,że ćwiczenia wykonywać w ustalonej przez Ciebie porze u mnie to jest granica 20:30 - 21:30 .
Ćwiczenia zajmują mi dosłownie 10, 5 minut zależy czy robię je wolno czy szybko ;)

Rozpoczynam od brzuszków - 5o . 2 minuty przerwy i jeszcze raz 50 :)
Następnie włączam sobie jakąś piosenkę i przez jej okres trwania robię rowerek, zazwyczaj jest to piosenka trwająca 5 minut . 
Po rowerku przechodzę do super brzuszków 50.. 2 minuty przerwy i 50 :)
Potem robię 15 scyzoryków 
Po scyzorykach nożyce :) 



W sumie to jest ta cała moja tajemnica płaskiego brzucha :D I co zmobilizowałam Cię w jakimś stopniu?:)

Pamiętaj tylko potem nie narzekaj,że wstydzisz się swojego brzucha! Pozdrawiam wszystkich! :))




Spodobało się? Zostaw komentarz, zaobserwuj :))) 

zapomniałam wstawić linków.... sorka... wpiszcie sobie w google ćwiczenia na kaloryfer i tam będą takie fajne chyba 10 minut, nie chce mi się dzisiaj szukać,ale jutro edytuję post i wam wstawię jeszcze.


A może interesują Cię nagłówki ? :) Oto przykładowy wykonany prze zemnie :))



33 komentarze:

  1. Zazdroszczę tak szybkich efektów! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, większości osób się to nie podoba, ale ja tego nie robię dla kogoś tylko dla siebie :D a że to wyszło z zakładu i mi się spodobało tak zostało do dzisiaj :)

      Usuń
  2. Również ćwiczę, dziennie sam brzuch zajmuje mi ok 20 minut :) fajny masz efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty jaki masz? mogłabym liczyć na jakieś zdjęcie? :)

      Usuń
  3. Jaki brzuch *.* Zazdroszczę ! Mi się bardzo podobają takie brzuchy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hohohohoh, cieszę się ! :D Nawet nie wiesz jak taki komentarz motywuje, mimo tego że jesteś dziewczyną!

      Usuń
  4. sliczny brzuszek! Bardzoo zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, z chęcią przyjmę 10 kg od kogoś! :D

      Usuń
    2. ooo to ja Ci chętnie oddam haha :D

      Usuń
  5. Świetny blog:) Podoba mi się wyglą i ogólnie szablon. Zapraszam do siebie http://pandzioleq.blogspot.com/. Myślę, że spodoba Ci się mój blog i go zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląd sama robiłam bo mi się znudził także to amatorski szajs... ale dziękuję wpadnę na pewno jak nie dzisiaj to jutro :)

      Usuń
  6. podoba mi się taki sixpack ;*
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jak mi miło, haha w tej miniaturce przypominasz mi moją koleżankę! :) Dlatego już z góry lubię Twój profil! :)

      Usuń
  7. Śliczny brzuch! Gratuluję wyświetleń. ;)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję blogga, mam od kilku dni może tydzień lub tydzień i kilka dni:)

      Usuń
  8. Wow! Gratulację <33 Świetny brzusio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe dziękuję! Ale nie przesadzajmy jeszcze bardziej go doszlifuję! :)

      Usuń
  9. Ja też się staram o kaloryferek... Zazdroszczę twojego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim nie poddawaj się a efekty będą przychodzić coraz szybciej ! :))

      Usuń
  10. Super blog :) Efekt woow. Sama bym chciała tak. ;) Można zamówić u ciebie nagłówek? :))
    http://czekoladoweelovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można, ja robię na spontana, zapraszam na fb, masz tam na górze wystarczy kliknąć :D

      Usuń
  11. Gratuluję efektów, wiem ile wysiłku trzeba w to włożyć. U mnie zeszło już 4kg i -7cm w brzuszku :)
    Trzymam kciuki za Twoje dalsze zmagania :)
    Nagłówek bardzo ładny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba,trzeba ;) o widzisz również gratuluję, śliczne dzięki!

      Usuń
  12. geatuluje, tez taki chce miec ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. GRatuluję efektów i życze wytrwałości ;*
    Pozdrawiam :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jestem silną dziewczynką dam radę! :D

      Usuń
  14. masz chłopaka? chciałbym pomacać Twój brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam chłopaka, a to zapraszam ;D Tylko zawału nie dostań:)

      Usuń
  15. Hej na facebooku w grupie blogerzy napisałaś, że jesteś chętna na obs = obs, daj znać, czy nadal chcesz wymienić się obserwacją ;) www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiegoś czasu postanowiłam, że będę ćwiczyć tylko brakowało mi jakiegoś "kopa" żeby zacząć. Muszę przyznać (i mówię to szczerze), że naprawdę mnie zmotywowałaś. I cóż, zabieram się do pracy ;)

    Gratuluję wyświetleń, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń